Download Ringtone Mobile 2012
دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

 

مجموعه ۲۰ رینگتون اس ام اس بسیار زیبا و جذاب برای گوشی های موبایل در سایت کمیاب در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند.

-----------------------------------------

 

این بار با یک مجموعه آموزشی خاص و کمیاب در خدمت شما هستیم. چنانچه که از علاقمندان به اینترنت ومدیریت سایت و وبلاگ باشید قطعاً فیلم های آموزشی بسیاری را در رابطه با سیستم های مدیریت محتوا خریداری، دانلود و مشاهده کرده اید و در بسیاری از موارد به علت طولانی بودن و به درازا کشیده شدن مبحث آموزشی و یا آموزش غیراصولی به نتایجی که در نظر داشته اید نرسیده  اید. این بار برای شما علاقمندان مجموعه بسیار جالبی با عنوان یادگیری وردپرس در ۲۴ ساعت آماده کرده ایم که در کمترین مدت و طی کلاس های فوق العاده شما را با تکنیک استفاده اصولی از وردپرس و نحوه پیاده سازی یک سایت توسط این سیستم مدیریت محتوا آشنا می سازد. برای آشنایی بیشتر به سراغ معرفی و تاریخچه شکل گیری وردپرس می رویم: وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress، ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySql پشتیبانی می‌شود. همچنین نسخه ای برای postgersql نیز موجود می‌باشد این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است. وردپرس در ادامه راه پروژهٔ موفق b۲ است که در سال ۲۰۰۳ شکل گرفت. نام وردپرس را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهندهٔ اصلی وردپرس) پیشنهاد و از آن روز وردپرس با سرعت و پیشرفتی قابل ملاحظه تبدیل به معروف‌ ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت وبلاگ و سایت بر روی هاست شده است.

این مجموعه متشکل از ۷۳ جلسه تدریس و هر جلسه شامل کلاس های A و B می باشد. تمامی موضوعات و بخش های موجود در وردپرس بررسی و آموزش داده شده است و فیلم های آموزشی هم به صورت اتوران و در قالب فایل فلش قابل اجرا بوده و همچنین امکان استفاده از هریک از بخش ها نیز به طور جداگانه وجود دارد. این فیلم آموزشی مجموعه ای کامل هم برای مبتدیان و هم برای حرفه ای هاست، چرا که مراحل یادگیری از پایه های ورد پرس همچون نحوه ایجاد دیتابیس، ارسال مطلب، نحوه تگ گذاری و انتخاب عنوان برای پست های ارسالی، مدیریت بر نحوه انتشار مطلب و… شروع شده و تا راز سئو کردن اصولی وردپرس در موتورهای جستجوگر نیز در کلاس های آموزشی گنجانده شده است، از این رو کمیاب، دانلود این فیلم آموزشی را به شما علاقمندان اعم از مبتدی و حرفه ای پیشنهاد می کند.

-----------------------------------------

 

زمان : ۰۱:۲۵

زبان : انگلیسی

کیفیت فیلم : Dvdrip

ژانر : مستند

نظامیان امریکائی را در بسیاری از کشور های منطقه خاورمیانه می توان یافت. اینبار در مستند زیبا Camp Victory Afghanistan شما را از نزدیک با این اردوگاه نظامی امریکائی ها و نحوه تمریناتشان آشنا می سازیم.

-----------------------------------------

 

شاید یکی از بازی های که هیچ وقت از یا نزود و به فراموشی سپرده نشود همین بازی قارچ خور supermario باشد که از اولین کنسول های بازی که ساخته شده تا به حال در حال نواوری و تولید نسخه های سازگار با وسایل جدید بازی است این بار این بازی جذاب برای موبایل های دارای سیستم عامل اندروید تهیه شده و از کیفیت خوبی برخوردار است فرمت این بازی apk می باشد.

-----------------------------------------

 

عناوین ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۳۶۰ :

  • مهارت‌های «نسل هزاره»
  • ۶ گام تا پیاده‌سازی SOA
  • نوک یا آتش؟
  • مروری بر نمایشگاه الکامپ امسال
  • ریخته‌گری در کوره مایکروسافت
  • آرشیو و بایگانی در لینوکس
  • برندگان و بازندگان ۲۰۱۱
  • آیا فایرفاکس بدون گوگل دوام خواهد آورد؟
  • افزونه‌ای همه کاره
  • بوک‌مارک به‌شیوه‌ای نوین
  • بازی Rayman: Origins ؛ رنگ خوش زندگی
  • بازی Resident Evil: Operation Raccoon City ؛ شیطان غریب
  • بررسی فناوری چاپ بدون نیاز به جوهر
  • تاریخچه ‌ویروس‌های رایانه‌ای
  • چگونه یک طراح حرفه‌ای شویم؟!
  • ویروس‌یاب همیشه همراه
  • معرفی پردازنده آیوی‌بریج ؛ نسل سوم پردازنده‌های دارای معماری Core اینتل
  • انتخاب پشت سر هم در جیمیل
  • مک کجاست؟!
  • و …

-----------------------------------------

 

ژانر: اکشن، ماجرایی، فانتزی

تعداد قسمت: ۱۲ قسمت

حجم هر قسمت: ۳۵۰ مگابایت

کیفیت: BluRay .720p .HD TV

فرمت: Mkv.

زیرنویس: فارسی

قرن‌ها پیش سرور دیوهای جهنم تصمیم به حمله به دنیای انسان‌ها گرفت و حرص و طمع او برای حکومت به انسان‌ها باعث نابودی خودش شد زیرا یک شوالیه از لشگر اهریمنان بر علیه خودش شورش کرد و توانست او را در چاهی محبوس کند این شوالیه سیاه اسپاردا نام داشت. که اسپاردا پدر دو شخصیت به نام‌های دانته و ویرژیل است که هر دو نیمه اهریمن هستند و دانته شخصیت اصلی در این انیمیشن به انسان‌ها کمک می‌کند تا از شر اهریمنان خلاص شوند و در انتهای داستان دانته مجبور به کشتن ویرژیل می‌شود و سپس به انسانها خیانت می‌کند و شخصیت جدیدی به نام نرو (به انگلیسی: Nero) جای او را می‌گیرد تا هم به انسان‌ها کمک کند هم علت خیانت دانته را بیابد. اما تقریبا دانته در این داستان شخصیت اصلی بودن خود را حفظ میکند و در آخر به کمک نیرو برای نابودی اهریمن بزرگ می‌کوشد. مجموعه Devil May Cry یک انیمیشن ۱۲ قسمتی است که در سال ۲۰۰۷ از روی بازی فوق العاده محبوب و مشهور کنسول پلی استیشن ۲ به همین نام، ساخت کمپانی Capcom ساخته شده است و از شبکه ی  Wowow ژاپن پخش گردیده است. این انیمیشن توسط استدیوی  MadHouse و به کارگردانی  شین ایتاگاکی یکی از نویسندگان سری دوم، سوم و چهارم بازی تهیه و به علاقه مندان این بازی تقدیم شده است.

-----------------------------------------

 

 

زمان : ۰۱:۳۰

زبان : دوبله فارسی

فرمت فیلم : Dvdrip

ژانر : انیمیشن

“فرد” یک نوازنده ی موزیک است که باید در مراسم عید پاک به همراه یک گروه موسیقی به اجرای موزیک بپردازد.اما در یک تصادف رانندگی دچار سانحه می شود و مجروح می شود.حالا خرگوش خانگی او به همراه دوست جوجه اش به فرد کمک می کنند تا زودتر بهبود پیدا کند.اما “فرد” نمیتواند تا زمان اجرای مراسم خوب شود. بنابراین خرگوش و دوست کوچکش نقشه ای تازه می کشند.

-----------------------------------------

 

- فهرست برخی از مباحث کتاب:

DHCP
نصب DHCP Server
Active Directory
کاربرد Active Directory
طراحی فضای نام:
طراحی Organization Units و Group policy
طراحی Replication و Site ها
راه اندازی Active Directory
اموزش تنظیم ویندوز XP برای اتصال به VPN سرور
Group Policy
نحوه اعمال Policy
Software Restriction – محدودیت اجرای نرم افزار

-----------------------------------------

 

Win7codecs 3.3.6 پخش بدون دردسر فیلم های DVD و فایل های صوتی کد شده در ویندوز ۷ . یکی از مواردی که برای اکثر کاربران کامپیوتر تاکنون مشکلات زیادی بوجود آورده اند کدک هاهستند کدک ها معمولا توسط یک پک عرضه میشوند که با نصب کردن این پک شما بدون هیچ دردسری و بدون هیچ تنظیمات خاصی قادر خواهید بود که در نرم افزارهایی که فایلهای مورد نظر شما را نمایش نمیدادند فایلهای خود را به راحتی تماشا کنید با نصب این پک فایلهای شما در تمامی نرم افزارها به فایلهای قابل پخش تبدیل خواهند شد این پک یک نرم افزار نیست بلکه به نرم افزار های پخش چند رسانه ای (Multi Media) کمک میکند که تمامی فایلهای صوتی و تصویری شما را نمایش دهد

Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید بسته Win7codecs پشتیبانی ۱۸ localizations. پیش فرض به زبان انگلیسی است و قابلیت پشتیبانی از زبانهای زیر را دارا میباشد:
چینی ، ژاپنی ، چک ، هلندی ، فنلاندی ، فرانسوی ، آلمانی ، یونانی ، ایتالیایی ، نروژی ، پرتغالی ، روسی ، اسپانیایی ، لهستانی ، سوئدی و ترکی.

-----------------------------------------


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم